Contact Carieră
Site-uri OMV Group
Site-uri OMV Group
Mai mult
OMV Group www.omv.com OMV Petrom www.omvpetrom.com Petrom România www.petrom.ro Petrom Moldova www.petrom.md
Închide

Carieră

Compania Petrom își desfășoară activitatea pe piața Republici Moldova de 22 de ani, ultimii 12 fiind membru al grupului austriac OMV.

De 22 de ani punem Moldova în mișcare prin cele 68 de stații disponibile mereu în drumul tău. Lideri la percepția calității carburantului, ambițioși și progresivi la dezvoltarea rețelei de magazine și conceptului gastro, Petrom nu mai reprezintă doar o simplă stație de alimentare, ci un prieten la drum, care face orice călătorie mai plăcută.

De 22 de ani punem Moldova în mișcare și prin activitățile cu răspundere socială, prin care susținem copiii, familiile tinere, sportivii și toți cei ce au nevoie de atitudine și căldură.

Astăzi suntem printre lideri ai industriei petroliere din Moldova, datorită standardelor înalte, preluate de la OMV Group, implementate cu o excelență operațională. Suntem printre cei mai buni datorită faptului că investim în noțiunea de calitate, atât la nivel de carburant, cât și la nivel de serviciile prestate.

Performanța obținută este rezultatul politicilor internaționale atât la nivel de business, cât și la nivel de Oameni.

În anii 2013 - 2021, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.

Iată câteva motive pentru care Petrom Moldova a fost selectată drept unul dintre cei mai buni angajatori:

  • Ținem foarte mult la oamenii noștri și avem grijă de ei, oferindu-le un mediu sănătos de lucru, salarii transparente și motivante, planuri de performanță și sisteme de bonusare;
  • Apreciem implicarea, succesul și excelența oamenilor prin intermediul programelor de recunoștință și managementul talentelor pe care le avem implementate;
  • Investim în dezvoltarea continuă a oamenilor, oferindu-le cele mai bune programe de training, acces la o platformă de e-learning cu peste 250 cursuri în cadrul  Digital Academy, training-uri personalizate pentru Leadership, cursuri de limbă engleză și programe de instruire pentru studenți;
  • Punem accent pe o comunicare internă transparentă, organizând întâlniri regulate de informare în legătură cu proiectele în desfășurare, provocările și rezultatele companiei, evenimente sociale și corporative.
  • Pentru noi este important ca angajaţii noştri să poată păstra un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, din acest motiv avem un focus special pentru beneficiile extra-salariale.

Vrei să afli mai multe despre Petrom Moldova, sau ești interesat să crești împreună cu noi?

Ne poti scrie la hr.md@petrom.com, sau contacta la numărul de telefon 022.858.902!

Poziții vacante

Petrom Moldova SRL  oferă posibilitatea studenţilor, aflați în ultimii ani de studii superioare (Licență) sau Masterat, să-şi petreacă practica supervizată de profesionişti experimentați în următoarele domenii: Tehnic, Merchandising, Marketing, Vânzări, Logistică, Achiziții, Financiar, Contabilitate, IT și Resurse Umane. 

Open4U oferă studenților oportunitatea de a afla care sunt activitățile specifice industriei de petrol și gaze. Prin intermediul programului, au șansa de a descoperi mediul de afaceri și de a se familiariza cu domeniile de activitate, ajutându-i la aprofundarea cunoștințelor acumulate.

De asemenea, programul ne permite să identificam tineri care dau dovadă de capacitate de lucru în echipă, sunt flexibili și motivați în a se dezvolta personal și profesional.

Care sunt criteriile de selecție?

  • Să fii printre primii în clasă: promovabilitate 100% a examenelor şi o medie de minimum 8 pe ultimul an de studiu (dovedită prin adeverinţă de la Facultate);
  • Să fii student(ă) în anul III, IV sau masterand(ă)
  • Să ai cunoştinţe avansate de limba engleză
  • Să posezi cunoştinţe bune de operare calculator: MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • Să cunoşti şi să împărtășești valorile Petrom
  • Să ai abilităţi creative şi dorinţă de a învăţa lucruri noi
  • Să trimiți un CV, o scrisoare de intenţie și o adeverință cu rezultatele academice la următoarea adresă de email: hr.md@petrom.com

Care este cadrul în care se desfășoară Open4U?

  • Internship online combinat cu prezență fizică în schimburi
  • Start program: Ianuarie 2022 - Decembrie 2022
  • Indemnizație lunară în mărime de 4 000 MDL (Brut)
  • Program de lucru: 4 sau 8 ore/ zi; max 40h / săptămână
  • Tutoring individual, îndrumare pe perioada internshipului

Petrom-Moldova SRL  is looking for a full time position of Team Leader Accounting&Tax.

Main tasks and responsibilities:

Manage and coordinate local Accounting activities:

  • Ensure all statutory accounting records are maintained in accordance with best accounting practice, legal requirements and Group standard;
  • Responsible for verification and reconciliation of accounts assigned to company’s  activities;
  • Ensure that accounting operations are delivered within time frame and best quality;
  • Responsible for the whole inventory process (starting from scheduling the Filling Stations inventories to write off decisions);
  • Responsible for personnel costs calculations (salaries, benefits in kinds, etc..)
  • Maintain petty cash function for the company including proper documentation flow.

Manage Reporting:

  • Responsible for the quality of accounting and reporting data and communication with external auditors for the local reporting package preparation;
  • Preparation of reports for the Fiscal and Statistical authorities;
  • Responsible for preparing various reports and analysis to be submitted to business and other entities;

 Manage Tax:

  • Responsible for preparation of all tax related declarations and for determining the proper tax treatment of the business operations in the company;
  • Providing calculation of all taxes, including VAT, excise and local taxes;
  • Ensure correct tax treatment for fixed assets (including detailed classification in tax depreciation groups) and inventories (stock shortages, scrap, etc)..
  • Prepare yearly Corporate income tax assessment and support the superior in regard to changes of legal requirements in this area;
  • Internal Control Systems:
  • Support implementation of Internal Control System;
  • Ensure that related control activities and measures are properly defined, documented and implemented.

Main requirements:

  • Educational requirements: University Degree in Economics or any comparable education;
  • Perfect knowledge of IFRSas the accounting evidence is based on IFRS;
  • Highly organized and detail oriented, high ability to generate commitment and create partnerships;
  • Languages: Fluency in English, Romanian;
  • IT literate: MS-Office and SAP is absolutely required.

Role details:

  • Place of Employment: Chisinau Head Office;
  • Superior: Finance Director.

We offer:

  • Great dynamic team;
  • Flexible working program;
  • Motivating salary;
  • Performance bonuses;
  • Meal tickets;
  • Private health insurance;
  • Training & personal development plan.

If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address:   hr.md@petrom.com  , specifying the position for which you are applying.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.

Petrom-Moldova este în căutarea unui candidat pentru suplinirea poziției vacante de Manager Construcții Capitale (Professional Construction / Project Manager)

Responsabilități principale:

  • Gestionarea cap-coadă a proiectelor de construcție/reconstrucție sau modificare a clădirilor sau  a echipamentelor din cadrul benzinăriilor din rețeaua Petrom;
  • Coordonarea proiectelor de dezvoltare a rețelei la toate etapele aferente: concept, proiectare, obținere de permise și dare în exploatare;
  • Colaborarea din numele companiei cu instituțiile de stat în cadrul proiectelor gestionate;
  • Elaborarea planurilor și graficelor, bugetelor de reparare capitală a activelor;
  • Pregătește documentația necesară și organizează verificarea și recepția finală a lucrărilor;
  • Gestionează documentația tehnică a imobilelor și o furnizează la solicitare pentru obținerea diferitor premise;
  • Responsabil de procedurile referitoare la documentația tehnică, standardele tehnice pentru reparatii și deservirea activelor;
  • Participă la elaborarea schițelor și conceptelor pentru noi obiecte;
  • Pregatește caiete de sarcini pentru licitațiile organizate în domeniul construcțiilor;
  • Coordonează contractorii și efectuează verificări pentru lucrările executate;
  • Colectează documentația necesară la finalul lucrărilor;   
  • Participă la selecția contractorilor în cazul licitațiilor;
  • Participă la predarea-primirea Stațiilor de alimentare cu carburant sau a altor active din gestiune; Etc.

Profilul candidatului ideal:

  • Studii universitare în domeniul tehnic;
  • Experiența în poziții similare 3 - 5 ani;
  • Licența în inginerie civilă/industrială (constituie un avantaj);
  • Buna cunoaștere a Legislației din domeniu; 
  • Vorbitor fluent în limba Română și Rusă; (Engleza- constituie un avantaj);
  • Permis de conducere – Categoria B;
  • Cunoștințe bune a calculatorului (MS - Excel, Word, Power Point), (Autocad- ar constitui un avantaj)
  • Persoană bine organizată, cu abilitați de comunicare și coordonare între colegi, autorități, parteneri și contractori;
  • Abilitatea de a gestiona simultan cîteva proiecte în paralel și în termenii stabiliți;
  • Orientat spre rezultat, rezistent la stres;
  • Proactiv și cu spirit de echipă.

Oferta noastră:

  • O echipă minunată;
  • Salariu motivant;
  • Bonusuri de performanță;
  • Program flexibil de muncă;
  • Spațiu de oficiu modern și dotat cu toate resursele necesare;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare medicală privată;
  • Cursuri de dezvoltare.

 Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV si a unei scrisori de intentie la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com 

Vor fi contactate doar persoanele care corespund cerinţelor înaintate.

Petrom Moldova anunţă recrutarea pentru postul vacant de Operator (Depozit Petrolier).

Responsabilităţi principale:

  • Îndeplinirea operaţiunilor de recepţionare, livrare, păstrare şi evidenţă a produselor petroliere;
  • Întocmirea rapoartelor de tură referitoare la recepţionarea, livrarea şi stocul produselor petroliere;
  • Respectarea regulilor de exploatare tehnică a depozitului petrolier, instrucţiunilor de recepţionare, păstrare, livrare şi evidenţă a produsului petrolier, instrucţiunilor de sănătate şi securitate în muncă, normelor igienei de producţie instrucţiunilor de securitate antiincendiară;
  • Etc.

Aptitudini și competențe necesare:

  • Studii medii / medii speciale cel puțin;
  • Sănătos și apt de muncă cu produse petroliere;
  • Muncitor, responsabil, punctual, cu spirit de echipă dezvoltat.

Ce oferim:

  • Salariu motivant;
  • Tichete de masă;
  • Program flexibil de muncă în ture (4 zile în săptămână, max 40 de ore pe în săptămână, fără ture de noapte);
  • Adaos pentru condiții speciale de muncă;
  • Asigurare medicală privată;
  • Subvenționare activități sportive;
  • Echipament și alimentație de protecție.

Cei interesati sunt invitati sa aplice prin transmiterea unui CV la urmatoarea adresa de email: hr.md@petrom.com

INFORMARE CANDIDAȚI

Compania înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora.

Petrom-Moldova SRL este Operator de date cu caracter personal înregistrat de către CNDCP cu nr. 0000147 cu drept de prelucrare a DCP în condițiile Legii nr. 133/2011, inclusiv în scopul realizării unui interes legitim de a asigura recrutarea personalului necesar.



Datele cu caracter personal care vor face obiectul prelucrării


În cazul în care aplici pentru un post te informăm că îți vom prelucra datele cu caracter personal, respectiv nume, număr de telefon și adresa de e-mail, datele cu caracter personal incluse în CV-ul atașat, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul procesului de selecție a candidaților, dar și pentru a-ți comunica alte oportunități de carieră viitoare.

Drepturile tale în legătură cu datele cu caracter personal furnizate


Te informăm că ai următoarele drepturi în legătură cu datele tale cu caracter personale pe care ni le-ai furnizat, respectiv: dreptul de acces la datele tale cu caracter personal; dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal, inclusiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea acestora; dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal; dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (CNPDCP), precum și dreptul de acces la justiție. 

Acord candidat

  •  În situația în care ești de acord cu prelucrarea datelor tale cu caracter personal, în condițiile descrise mai sus, te rugăm să APLICI la această poziție conform anunțului publicat mai sus.
  •  În situația în care nu ești de acord, te rugăm să NU APLICI la această poziție.
  • În situația în care dorești retragerea consimțământului dat prin aplicarea la această poziție o poți face în orice moment prin trimiterea unui e-mail la adresa hr.md@petrom.com.

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm PARTENERI care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului:

Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos,in condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.

Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe:

  • Cunoașterea limbii române; 
  • Studii minimum liceale;
  • Experiență de minim 1 an de coordonare a unei echipe; 
  • Disponibilitate completă de timp pentru activitatea de Partener; 
  • Cazier judiciar;
  • Utilizarea MS Office la nivel mediu;
  • Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
  • Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
  • Deținerea unor resurse financiare;
  • Abilități deosebite de comunicare, conducere,și devotament;
  • Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.

Ce Oferim:

  • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
  • Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
  • Plată atractivă în funcție de rezultate;
  • Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
  • Șansa unică de a construi o afacere de familie si de succes;
  • Instruiri intensive pe parcurs;

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com 
 
Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.
Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.