Contact Carieră
Site-uri OMV Group
Logout
Site-uri OMV Group
Mai mult
OMV Group www.omv.com OMV Petrom www.omvpetrom.com Petrom România www.petrom.ro Petrom Moldova www.petrom.md
Închide

Carieră

Compania Petrom își desfășoară activitatea pe piața Republici Moldova de 24 de ani, ultimii 14 fiind membru al grupului austriac OMV.

De 24 de ani punem Moldova în mișcare prin cele 69 de stații disponibile mereu în drumul tău. Lideri la percepția calității carburantului, ambițioși și progresivi la dezvoltarea rețelei de magazine și conceptului gastro, Petrom nu mai reprezintă doar o simplă stație de alimentare, ci un prieten la drum, care face orice călătorie mai plăcută.

De 24 de ani punem Moldova în mișcare și prin activitățile cu răspundere socială, prin care susținem copiii, familiile tinere, sportivii și toți cei ce au nevoie de atitudine și căldură.

Astăzi suntem printre lideri ai industriei petroliere din Moldova, datorită standardelor înalte, preluate de la OMV Group, implementate cu o excelență operațională. Suntem printre cei mai buni datorită faptului că investim în noțiunea de calitate, atât la nivel de carburant, cât și la nivel de serviciile prestate.

Performanța obținută este rezultatul politicilor internaționale atât la nivel de business, cât și la nivel de Oameni.

În anii 2013 - 2024, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.

Iată câteva motive pentru care Petrom Moldova a fost selectată drept unul dintre cei mai buni angajatori:

  • Ținem foarte mult la oamenii noștri și avem grijă de ei, oferindu-le un mediu sănătos de lucru, salarii transparente și motivante, planuri de performanță și sisteme de bonusare;
  • Apreciem implicarea, succesul și excelența oamenilor prin intermediul programelor de recunoștință și managementul talentelor pe care le avem implementate;
  • Investim în dezvoltarea continuă a oamenilor, oferindu-le cele mai bune programe de training, acces la o platformă de e-learning cu peste 250 cursuri în cadrul  Digital Academy, training-uri personalizate pentru Leadership, cursuri de limbă engleză și programe de instruire pentru studenți;
  • Punem accent pe o comunicare internă transparentă, organizând întâlniri regulate de informare în legătură cu proiectele în desfășurare, provocările și rezultatele companiei, evenimente sociale și corporative.
  • Pentru noi este important ca angajaţii noştri să poată păstra un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, din acest motiv avem un focus special pentru beneficiile extra-salariale.

Vrei să afli mai multe despre Petrom Moldova, sau ești interesat să crești împreună cu noi?

Ne poti scrie la hr.md@petrom.com, sau contacta la numărul de telefon +37369600140!

Poziții vacante

Petrom Moldova anunță redeschiderea programului de internship „Open4U”, dedicat studenților din anii 3 și 4, precum și masteranzilor. Dacă ești curios să descoperi cum e să lucrezi într-o echipă dinamică și profesionistă, te așteptăm alături de noi!

Ești student la Economie, Contabilitate sau Finanțe și vrei să vezi cum arată cifrele într-o companie reală?
Te așteptăm în echipa Finance! Vei învăța cum funcționează procesele financiare interne.

Ce căutăm la tine:

  • Să ai interes real pentru domeniul financiar – nu trebuie să știi tot, dar să vrei să afli.
  • Să ai gândire analitică și atenție la detalii – cifrele nu mint, dar trebuie interpretate corect.
  • Să cunoști Excel la un nivel de bază (te vom ajuta să crești).
  • Să fii organizat și deschis să înveți din practică.

Ce vei face:

  • Vei învăța să faci înregistrări contabile începînd cu cele mai simple pînă la cele mai complexe
  • Vei avea un mentor care te va ghida pas cu pas
  • Introducerea datelor: Introducerea informațiilor financiare în sistemele contabile.
  • Organizarea documentelor: Aranjarea și arhivarea documentelor financiare și contabile.
  • Verificarea facturilor: Verificarea corectitudinii facturilor și a altor documente financiare.
  • Asistență administrativă: Ajutarea cu sarcini administrative, cum ar fi pregătirea corespondenței și programarea întâlnirilor.
  • Actualizarea registrelor: Menținerea registrelor contabile actualizate și corecte.
  • Suport pentru echipă: Oferirea de suport pentru diverse sarcini ad-hoc cerute de echipa financiară
     

Îți place să interacționezi cu oamenii, ai spirit comercial și vrei să înțelegi cum se construiesc relații cu clienții corporate?
Card Sales este locul ideal să descoperi vânzările B2B într-o companie mare.

Ce căutăm la tine:

  • Abilități de comunicare – verbal și scris
  • Să fii proactiv(ă) și deschis(ă) să înveți
  • Să ai curaj să pui întrebări și să vii cu idei
  • Să fii orientat(ă) spre soluții

Ce vei face:

  • Vei învăța cum funcționează sistemele de carduri de combustibil
  • Vei susține echipa în pregătirea ofertelor și în relația cu clienții
  • Vei participa la întâlniri și vei observa negocieri reale
     

Ești genul de om organizat, atent la detalii și vrei să vezi ce se întâmplă în spatele rețelei de benzinării?
Poziția în Retail Sales Support te va ajuta să înțelegi ce presupune coordonarea unei rețele naționale.

Ce căutăm la tine:

  • Spirit organizatoric și atenție la detalii
  • Cunoștințe de bază în Excel și PowerPoint
  • Disponibilitate să lucrezi cu baze de date și documente comerciale
  • Deschidere să colaborezi cu mai multe departamente
  • Disponibilitate să lucrezi cu baze de date și documente comerciale si sistem de supraveghere video

Ce vei face:

  • Vei ajuta la actualizarea bazelor de date comerciale
  • Vei organiza documentația pentru punctele de vânzare
  • Vei învăța cum funcționează operațiunile zilnice în rețea
  • Vei verifica respectarea procedurilor de lucru în sistemul video de supraveghere stații
     

Îți place să creezi conținut, să analizezi tendințele din social media sau să înțelegi cum se construiește un brand?
Echipa noastră de Marketing te așteaptă cu proiecte creative și practice.

Ce căutăm la tine:

  • Creativitate și inițiativă
  • Pasiune pentru comunicare – fie ea vizuală, scrisă sau digitală
  • Dorință de a învăța cum funcționează campaniile și promovarea în retail
  • Cunoștințe minime de Canva, PowerPoint si social media 

Ce vei face:

  • Vei contribui la pregătirea campaniilor publicitare si strategiilor pentru campanii
  • Vei ajuta la redactarea conținutului pentru social media
  • Vei participa la brainstorminguri și vei vedea cum se naște o idee de campanie
     

Te pasionează partea tehnică, logistică sau pur și simplu vrei să vezi cum se gestionează infrastructura unei companii?
În echipa Asset vei învăța despre gestiunea echipamentelor, investiții și planificare operațională.

Ce căutăm la tine:

  • Abilități de analiză și organizare
  • Dorință de a înțelege procesele tehnice, chiar dacă nu ai background ingineresc
  • Să fii atent(ă) la detalii și serios/serioasă în ce faci
  • Cunoștințe minime de Excel și logică în structurarea informației

Ce vei face:

  • Vei lucra cu date privind echipamentele și infrastructura
  • Vei învăța cum se planifică investițiile și se urmăresc costurile
  • Vei sprijini echipa în actualizarea documentației tehnice
     

Pentru mai multe detalii despre program și pentru a aplica, studenții pot expedia CV-ul lor la adresa hr@petrom.com sau telefon: 069600140.

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm PARTENERI care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului:

Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos,in condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.

Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe:

  • Cunoașterea limbii române; 
  • Studii minimum liceale;
  • Experiență de minim 1 an de coordonare a unei echipe; 
  • Disponibilitate completă de timp pentru activitatea de Partener; 
  • Cazier judiciar;
  • Utilizarea MS Office la nivel mediu;
  • Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
  • Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
  • Deținerea unor resurse financiare;
  • Abilități deosebite de comunicare, conducere,și devotament;
  • Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.

Ce Oferim:

  • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
  • Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
  • Plată atractivă în funcție de rezultate;
  • Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
  • Șansa unică de a construi o afacere de familie si de succes;
  • Instruiri intensive pe parcurs;

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com 
 
Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.
Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.