Contact Carieră
Site-uri OMV Group
Site-uri OMV Group
Mai mult
OMV Group www.omv.com/en OMV Petrom www.omvpetrom.com/ro Petrom România www.petrom.ro/ro-ro Petrom Moldova www.petrom.md/ro-md
Închide

Carieră

Compania Petrom își desfășoară activitatea pe piața Republici Moldova de 20 de ani, ultimii 10 fiind membru al grupului austriac OMV.

De 20 de ani punem Moldova în mișcare prin cele 79 de stații disponibile mereu în drumul tău. Lideri la percepția calității carburantului, ambițioși și progresivi la dezvoltarea rețelei de magazine și conceptului gastro, Petrom nu mai reprezintă doar o simplă stație de alimentare, ci un prieten la drum, care face orice călătorie mai plăcută.

De 20 de ani punem Moldova în mișcare și prin activitățile cu răspundere socială, prin care susținem copiii, familiile tinere, sportivii și toți cei ce au nevoie de atitudine și căldură.

Astăzi suntem printre lideri ai industriei petroliere din Moldova, datorită standardelor înalte, preluate de la OMV Group, implementate cu o excelență operațională. Suntem printre cei mai buni datorită faptului că investim în noțiunea de calitate, atât la nivel de carburant, cât și la nivel de serviciile prestate.

Performanța obținută este rezultatul politicilor internaționale atât la nivel de business, cât și la nivel de Oameni.

În anii 2013 - 2019, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.

Iată câteva motive pentru care Petrom Moldova a fost selectată drept unul dintre cei mai buni angajatori:

  • Ținem foarte mult la oamenii noștri și avem grijă de ei, oferindu-le un mediu sănătos de lucru, salarii transparente și motivante, planuri de performanță și sisteme de bonusare;
  • Apreciem implicarea, succesul și excelența oamenilor prin intermediul programelor de recunoștință și managementul talentelor pe care le avem implementate;
  • Investim în dezvoltarea continuă a oamenilor, oferindu-le cele mai bune programe de training, acces la o platformă de e-learning cu peste 250 cursuri în cadrul  Digital Academy, training-uri personalizate pentru Leadership, cursuri de limbă engleză și programe de instruire pentru studenți;
  • Punem accent pe o comunicare internă transparentă, organizând întâlniri regulate de informare în legătură cu proiectele în desfășurare, provocările și rezultatele companiei, evenimente sociale și corporative.
  • Pentru noi este important ca angajaţii noştri să poată păstra un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, din acest motiv avem un focus special pentru beneficiile extra-salariale.

Vrei să afli mai multe despre Petrom Moldova, sau ești interesat să crești împreună cu noi?

Ne poti scrie la hr.md@petrom.com, sau contacta la numărul de telefon 022.858.902!

Poziții vacante

Petrom-Moldova is looking for a full time position of Team Leader Asset Management (Șef Serviciu Managementul Activelor)

 Position Scope:

  •  In charge with Petrom filling stations network development strategy.
  • Responsible for Petrom assets investment strategy and implementation, including budget management, project management, contract management, implementation and monitoring of performance.
  • Ensure functioning and well-maintained filling stations assets, through stations maintenance management, including budget management, contractors management and project management , in order to facilitate smooth business operations,

Main tasks and responsibilities:

      Support Retail Manager in planning and executing all asset-related aspects:

  • Define country Asset network development strategy;
  • Advise Retail Manager on all asset-related aspects;

Break down/adapt overall strategy to country level:

  • Implement overall network development strategy in country and monitor status on ongoing basis;
  • Define detailed KPI's for country network;
  • Project Management for all projects part of Investment plans;
  • Ensure information availability about Asset relevant issues;
  • Consolidate and report to International Asset Manager on regular basis;

Monitor existing network performance and propose action:

  • Define potential cost savings on the existing asset base;
  • Divest by closure or sell-off to other parties if necessary;
  • Suggest opening/ acquiring of new stations, if economics and feasibility checks are positive;
  • Responsible for managing asset processes with owners of rented stations (investments, feasibilities, FS design, technical standards, construction supervision, taking over locations, follow up);
  • Modernize existing stations following same procedure, if economics and feasibility checks are positive;

Manage stations maintenance and corresponding tender processes:

  • Draft short, mid and long term maintenance plans;
  • Manage tender processes for maintenance contracts;
  • Set up budget according to network plan;
  • Prioritize maintenance works in case of budget shortage;
  • Maintain relationship and act as central contact point for maintenance contractors;
  • Maintain relationship with owners of rented station for maintenance process and parties responsibilities;

Manage real estate contracts:

  • Prolong rental contracts in case of expiry;
  • Renegotiate real-estate contracts;
  • Administrate existing contracts;
  • Administrate utilities contracts;
  • Advise/approve changes in asset base requested by other departments;
  • Project Management for asset changes in filling station, shop/gastro;
  •  

Main requirements:

  • Educational requirements: University degree (preferably Technical, Business Administration or Economics);
  • Work experience in a similar position: at least 7 years;
  • Management experience at least 5 years;
  • Languages: Romanian; Russian; English fluent;
  • Computer literate;
  • Very good Knowledge of Republic of Moldova legislative requirements;
  • Driving license cat. B;
  • Good presentation & communication skills;
  • Managerial skills;
  • Management of contractors;
  • Driving license cat. B;
  • Availability for travel.

Main requirements:

  • Educational requirements: University degree;
  • Work experience in similar position: at least 7 years
  • Management experience at least 5 years
  • Languages:Romanian; Russian; English fluent
  • Computer literate;
  • Very good Knowledge of Republic of Moldova legislative requirements;
  • Driving license cat. B;
  • Good presentation & communication skills;
  • Managerial skills;
  • Management of contractors.

We offer:

  • Great dynamic team;
  • Flexible working program;
  • Motivating salary;
  • Performance bonuses;
  • Meal tickets;
  • Company car;
  • Sport allowance;
  • Private health insurance;
  • Training & personal development plan.

If you think you are a proper candidate, please send your CV with photo and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com, specifying the position for which you are applying.

Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.

INFORMARE CANDIDAȚI

Compania înțelege importanța datelor tale cu caracter personal, motiv pentru care ne asumăm angajamentul de a respecta legalitatea prelucrării acestora.

Petrom-Moldova SRL este Operator de date cu caracter personal înregistrat de către CNDCP cu nr. 0000147 cu drept de prelucrare a DCP în condițiile Legii nr. 133/2011, inclusiv în scopul realizării unui interes legitim de a asigura recrutarea personalului necesar.


Datele cu caracter personal care vor face obiectul prelucrării

În cazul în care aplici pentru un post te informăm că îți vom prelucra datele cu caracter personal, respectiv nume, număr de telefon și adresa de e-mail, datele cu caracter personal incluse în CV-ul atașat, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul procesului de selecție a candidaților, dar și pentru a-ți comunica alte oportunități de carieră viitoare.

Drepturile tale în legătură cu datele cu caracter personal furnizate

Te informăm că ai următoarele drepturi în legătură cu datele tale cu caracter personale pe care ni le-ai furnizat, respectiv: dreptul de acces la datele tale cu caracter personal; dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal, inclusiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea acestora; dreptul de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal; dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (CNPDCP), precum și dreptul de acces la justiție. 

Acord candidat

  •  În situația în care ești de acord cu prelucrarea datelor tale cu caracter personal, în condițiile descrise mai sus, te rugăm să APLICI la această poziție conform anunțului publicat mai sus.
  •  În situația în care nu ești de acord, te rugăm să NU APLICI la această poziție.
  • În situația în care dorești retragerea consimțământului dat prin aplicarea la această poziție o poți face în orice moment prin trimiterea unui e-mail la adresa hr.md@petrom.com.

În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm PARTENERI care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.

Descrierea postului:

Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos,in condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.

Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.

Cerințe:

  • Cunoașterea limbii române; 
  • Studii minimum liceale;
  • Experiență de minim 1 an de coordonare a unei echipe; 
  • Disponibilitate completă de timp pentru activitatea de Partener; 
  • Cazier judiciar;
  • Utilizarea MS Office la nivel mediu;
  • Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
  • Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
  • Deținerea unor resurse financiare;
  • Abilități deosebite de comunicare, conducere,și devotament;
  • Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.

Ce Oferim:

  • Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
  • Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
  • Plată atractivă în funcție de rezultate;
  • Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
  • Șansa unică de a construi o afacere de familie si de succes;
  • Instruiri intensive pe parcurs;

Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com 
 
Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.
Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.

Localizator stații