Carieră
Compania Petrom își desfășoară activitatea pe piața Republici Moldova de 23 de ani, ultimii 13 fiind membru al grupului austriac OMV.
De 23 de ani punem Moldova în mișcare prin cele 69 de stații disponibile mereu în drumul tău. Lideri la percepția calității carburantului, ambițioși și progresivi la dezvoltarea rețelei de magazine și conceptului gastro, Petrom nu mai reprezintă doar o simplă stație de alimentare, ci un prieten la drum, care face orice călătorie mai plăcută.
De 23 de ani punem Moldova în mișcare și prin activitățile cu răspundere socială, prin care susținem copiii, familiile tinere, sportivii și toți cei ce au nevoie de atitudine și căldură.
Astăzi suntem printre lideri ai industriei petroliere din Moldova, datorită standardelor înalte, preluate de la OMV Group, implementate cu o excelență operațională. Suntem printre cei mai buni datorită faptului că investim în noțiunea de calitate, atât la nivel de carburant, cât și la nivel de serviciile prestate.
Performanța obținută este rezultatul politicilor internaționale atât la nivel de business, cât și la nivel de Oameni.
În anii 2013 - 2022, Petrom-Moldova a fost clasată pe primele locuri în topul Celor mai bune companii din Republica Moldova pentru care sa lucrezi, potrivit unui studiu organizat de Axa Management Consulting.
Iată câteva motive pentru care Petrom Moldova a fost selectată drept unul dintre cei mai buni angajatori:
- Ținem foarte mult la oamenii noștri și avem grijă de ei, oferindu-le un mediu sănătos de lucru, salarii transparente și motivante, planuri de performanță și sisteme de bonusare;
- Apreciem implicarea, succesul și excelența oamenilor prin intermediul programelor de recunoștință și managementul talentelor pe care le avem implementate;
- Investim în dezvoltarea continuă a oamenilor, oferindu-le cele mai bune programe de training, acces la o platformă de e-learning cu peste 250 cursuri în cadrul Digital Academy, training-uri personalizate pentru Leadership, cursuri de limbă engleză și programe de instruire pentru studenți;
- Punem accent pe o comunicare internă transparentă, organizând întâlniri regulate de informare în legătură cu proiectele în desfășurare, provocările și rezultatele companiei, evenimente sociale și corporative.
- Pentru noi este important ca angajaţii noştri să poată păstra un echilibru între viaţa personală şi cea profesională, din acest motiv avem un focus special pentru beneficiile extra-salariale.
Vrei să afli mai multe despre Petrom Moldova, sau ești interesat să crești împreună cu noi?
Ne poti scrie la hr.md@petrom.com, sau contacta la numărul de telefon 022.858.902!
Poziții vacante
Petrom-Moldova SRL is looking for a full time position of Team Leader Accounting&Tax.
Main tasks and responsibilities:
Manage and coordinate local Accounting activities:
- Ensure all statutory accounting records are maintained in accordance with best accounting practice, legal requirements and Group standard;
- Responsible for verification and reconciliation of accounts assigned to company’s activities;
- Ensure that accounting operations are delivered within time frame and best quality;
- Responsible for the whole inventory process (starting from scheduling the Filling Stations inventories to write off decisions);
- Responsible for personnel costs calculations (salaries, benefits in kinds, etc..)
- Maintain petty cash function for the company including proper documentation flow.
Manage Reporting:
- Responsible for the quality of accounting and reporting data and communication with external auditors for the local reporting package preparation;
- Preparation of reports for the Fiscal and Statistical authorities;
- Responsible for preparing various reports and analysis to be submitted to business and other entities;
Manage Tax:
- Responsible for preparation of all tax related declarations and for determining the proper tax treatment of the business operations in the company;
- Providing calculation of all taxes, including VAT, excise and local taxes;
- Ensure correct tax treatment for fixed assets (including detailed classification in tax depreciation groups) and inventories (stock shortages, scrap, etc)..
- Prepare yearly Corporate income tax assessment and support the superior in regard to changes of legal requirements in this area;
- Internal Control Systems:
- Support implementation of Internal Control System;
- Ensure that related control activities and measures are properly defined, documented and implemented.
Main requirements:
- Educational requirements: University Degree in Economics or any comparable education;
- Perfect knowledge of IFRSas the accounting evidence is based on IFRS;
- Highly organized and detail oriented, high ability to generate commitment and create partnerships;
- Languages: Fluency in English, Romanian;
- IT literate: MS-Office and SAP is absolutely required.
Role details:
- Place of Employment: Chisinau Head Office;
- Superior: Finance Director.
We offer:
- Great dynamic team;
- Flexible working program;
- Motivating salary;
- Performance bonuses;
- Meal tickets;
- Private health insurance;
- Training & personal development plan.
If you think you are a proper candidate, please send your CV and Cover Letter in English to the following email address: hr.md@petrom.com , specifying the position for which you are applying.
Only applicants who meet the requirements will be invited for interview.
În concordanță cu dezvoltarea activă a pieței în Republica Moldova, căutăm PARTENERI care să administreze benzinării PETROM din toate regiunile țării.
Descrierea postului:
Partenerii (firme/companii, sau persoane fizice care întrunesc cerințele de mai jos,in condiția creării unei întreprinderi), vor fi responsabili de administrarea benzinăriilor, pentru și din partea PETROM.
Partenerii vor administra benzinăriile în conformitate cu standardele PETROM referitoare la relațiile cu clienții, magazine, restaurante și spălătorii, vor fi responsabili de relațiile cu furnizorii, logistica, controlul stocurilor, contabilitate, recrutarea și instruirea personalului, sub directa coordonare a conducerii PETROM.
Cerințe:
- Cunoașterea limbii române;
- Studii minimum liceale;
- Experiență de minim 1 an de coordonare a unei echipe;
- Disponibilitate completă de timp pentru activitatea de Partener;
- Cazier judiciar;
- Utilizarea MS Office la nivel mediu;
- Experiența în comercializarea cu amănuntul, inclusiv produse alimentare, restaurant sau restaurant tip fast-food, comercializare piese auto, etc;
- Dorința de a lucra și a respecta cultura și standardele PETROM;
- Deținerea unor resurse financiare;
- Abilități deosebite de comunicare, conducere,și devotament;
- Spirit întreprinzător, orientat către consumatori, gândire creativă și consistență în stabilirea obiectivelor și obținerea rezultatelor.
Ce Oferim:
- Oportunitatea unică de a vă alătura unei companii lider și de a construi o carieră pe termen lung;
- Posibilitatea de a îmbunătăți și a beneficia de experiență și cunoștințele PETROM;
- Plată atractivă în funcție de rezultate;
- Provocarea de a administra o benzinărie modernă;
- Șansa unică de a construi o afacere de familie si de succes;
- Instruiri intensive pe parcurs;
Vreți să acceptați această provocare?
Trimiteți un CV însoțit de fotografie și o scrisoare de intenție la următoarea adresă de email: parteneri.md@petrom.com
Vă rugăm să menționați în CV toate datele dumneavoastră de contact (nume, prenume, adresă, telefon, fax) şi să ne indicaţi zona (oraşul) pentru care sunteţi interesaţi.
Toate CV-urile vor fi considerate strict confidențiale.
Vor fi contactaţi doar aplicanții care corespund cerinţelor înaintate.